
Karta PEKA Bezpłatne przejazdy dla uczniów w roku szkolnym 2021/2022
Rada Gminy Tarnowo Podgórne w dniu 28 lipca 2020r. podjęła
uchwałę Nr XXVII/436/2020
w sprawie określenia uprawnień do korzystania z bezpłatnych przejazdów środkami
transportu zbiorowego
dla uczniów szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Tarnowo
Podgórne.
W roku szkolnym 2021-2022 z bezpłatnych przejazdów mogą korzystać uczniowie, którzy mieszkają na terenie Gminy Tarnowo Podgórne (warunek niezbędny) i uczęszczają do szkół zlokalizowanych na jej terenie.
Bilet będzie ważny od 1 października 2021 r. do 30 września 2022 r.
Przez cały wrzesień bieżącego roku uczniowie będą mogli podróżować bez uiszczania opłaty, w razie kontroli okazując jedynie ważną legitymacją szkolną. Po tym terminie tj. od 1.10.2021 r. bezwzględnie wymagane będzie posiadanie karty PEKA lub PEKA Junior z doładowaniem wniesionym przez gminę lub opłaconym przez rodziców.
Do dnia 15.09.2021 r. uczniowie klas I-VIII zobowiązani są przekazać wychowawcy posiadaną kartę PEKA (wydaną w tym roku lub wcześniej) celem jej doładowania.
Wychowawcy klas zwrócą uczniom karty PEKA, niezwłocznie po ich zasileniu.
UWAGA!
Wyrobienie karty PEKA leży wyłącznie po stronie Rodziców/Opiekunów.
Jeżeli dziecko nie posiada karty PEKA a w nowym roku szkolnym będzie z niej korzystało, Rodzice wyrabiają kartę osobiście, poprzez złożenie wniosku w TPBUS w Tarnowie Podgórnym, ul. Rokietnicka 23, bądź przesłanie go on-line.
Druk wniosku można pobrać w TPBUS lub na stronie, www.peka.poznan.pl, www.ztm.poznan.pl
WAŻNA INFORMACJA DLA ABSOLWENTÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH!!!
WAŻNA INFORMACJA DLA ABSOLWENTÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH!!!
Przypominam o obowiązku dostarczenia dokumentów:
- świadectwa ukończenia szkoły podstawowej, oraz
- zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty, wystawionego przez OKE
Dokumenty należy dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru do 14 lipca 2021 r. do godziny 15.00:
W jaki sposób dostarczyć dokumenty:
- przez system NABÓR [szczegółowa
instrukcja znajduje się
w zakładce DOKUMENTY] www.nabor.pcss.pl, - dostarczając do skrzynki podawczej w szkole pierwszego wyboru,
- listem poleconym [liczy się data wpływu do szkoły].
W związku z informacją MEN, do 14 lipca do godziny 15.00 istnieje możliwość:
- złożenia nowego wniosku [również przez osoby, które nie złożyły go w terminie pierwotnym do 21 czerwca 2021 r. ]
- dokonania zmian we wniosku wcześniejszym.
Pamiętajcie jednak, że po każdej zmianie we wniosku, należy go ponownie wydrukować, podpisać i złożyć w szkole pierwszego wyboru!!!
POWODZENIA!
Renata Wiśniewska
Doradca zawodowy